25. aug. 2009

BERGEN!

Nå er jeg altså bosatt i regnværsbyen Bergen. Trives godt her. Skal gå på skole i tre år. (er meningen hvertfall) Og studerer folkehelse. Det blir lagt mye vekt på ernæring og fysisk aktivitet i et helsefremmende perspektiv. En del av studiet kjøres sammen med årsstudium i mat og helse. Det har jeg tatt tidligere og tror jeg vil dra stor fordel av det! Muligens også litt fritak om jeg vil.
Ellers regner det faktisk ikke hver dag! Blir rett overrasket over det fine været her. Utelivet er ganske så bra her, og turmulighetene er fantastiske! Skal se om jeg får lagt ut litt bilder av diverse hendelser her. Har jo hatt en herlig fadderuke nå! Har dessverre ikke tatt så mange bilder, (vært opptatt med annet) men noen har det jo blitt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar