24. feb. 2009

Siste måltid!


Nå sitter vi på gardermoen og nyter ett siste måltid, i norge:)

2 kommentarer:

  1. Hællemåne, jeg savner dere allerede jo! Glemmer ikke siste kveld på station, hvor snille line hjalp meg fra mystiske osloinher og skummel snø! og ikke minst, en enda skumlere is! Hva skulle vi gjort uten deg? Og sara, min sara, hvordan ville dette halvåret vært uten deg! Du er et lyspunkt i livet mitt som alltid klarer å få et smil på munnen min! Du har vært en utrolig stor støtte! Og jeg er ufattelig glad i deg! Ta vare på dere selv dere nede! Og pass dere for skumle, tildekkete menn! Ikke bli lurt med på nach noe sted ;)

    SvarSlett
  2. syns det er dårlig med oppdateringer her.. lurer jo fælt da. har vært hos soran i dag og det var så vondt at jeg grein.. jeg hater at han driver å klemmer og knuser skuldrene mine.. det var ikke noe godt. jeg skal tilbake ti uka igjen for jeg hadde ingen rygg til å skryte av jeg bøyde meg visst som en stokk.. ja en stokk, og etter hva har hørt er ikke stokker spesielt flinke til bøye seg.. så da kan du jo tenke deg selv.. har vært å trent hver dag i det siste og opptil 4 ganger her en dag.. jah... så når du kommer hjem er jeg den hottien..he.. men du jeg tenkte på en ting ja hva var det igjen.. jo tenkte på å ta en tyr bort til høsten.. hvor?? nei det vet jeg ikke.. some place out there.. digg da.. jaha kan du tro du skal bli med da vett, kanke tru at du slipper unna..neppe... hem.. ja det er sol her da, fortsatt mye snø men det er sol.. og det er digg.. kjørte bilen min til mysen i stad for å vaske den og.. ååå jeg savner å kjøre den med høy musikk er jo såå digg da.. men men.. det kommer vel en tid til det og.. haha.. lurer på om det er noe max innleggs lengde jeg.. men hvis det er det finner nok JEG det ut hvertfall.. jaha.. ja nå kan du tru at jeg kjenner det i hele ryggen ja.. jeg får nok blåmerke skal jeg si, og gjett om jeg skal blogge det a..trudde vel ikke noe aqnnet vel?? vel vel.. men atte ta å ring meg a?? jah..gjør det du!! xoxo Renate

    SvarSlett